Jesteś tutaj: Home > Giełda > Klient

Klient

Odniesienie sukcesu w relacjach z klientem zagwarantuje zasada: postępuj tak z klientem, jak chcesz aby postępowano z tobą. Ludzie nie chcą być obrażani i za to jeszcze płacić. Klienci mogą być bardzo roszczeniowi, a czasami nawet niemili. Ich również trzeba obsłużyć z taka samą uprzejmością, jak każdego innego klienta. Klient płaci to wymaga. Ważnym elementem jest hojność wobec klientów. Przeciwieństwem hojności jest skąpstwo. Przysłowie mówi, że istnieje coś takiego, co się rozrzuca i przynosi efekty oraz coś, co się zachowuje, a mimo to prowadzi do straty. Nie należy nigdy głodnym ofiarowywać modlitwy zamiast chleba. Niektórzy maja zwyczaj rozmawiania z kim popadnie o swoich sukcesach i niepowodzeniach biznesowych. To nigdy nie pomaga, a tylko może zaszkodzić.

Comments are closed.