Jesteś tutaj: Home > Giełda > Opinie w internecie

Opinie w internecie

Jeśli spotkała nas jakaś przykrość ze strony jakiegoś usługodawcy warto odwiedzić stronę internetową jakoscobslugi.pl i tam wyrazić swoja opinię. Warto się również dzielić bardzo dobrymi spostrzeżeniami dotyczącymi firm. Będzie to cenna informacja dla pozostałych internautów, gdzie można liczyć na profesjonalizm i miłą obsługę. Ważna jest również uczciwość. Często nieświadomi handlowcy ukrywają niekorzystne aspekty umowy, byleby tylko sprzedać to co mają do zaoferowania. Tymczasem sami sobie szkodzą, bo po zakupie bubla, klient już nigdy do nich nie wróci i będzie dobrą antyreklamą wśród swoich znajomych i bliskich. Na podstawie opinii zebranych za pomocą portalu rokrocznie wręczane są odznaczenia. Dla firmy, która najlepiej obsługuje klienta przewidziane jest Godło Obsługi Jakości, natomiast przedsiębiorca, który w ogóle nie dba o klienta otrzymuje tzw. Rózgę Obsługi Jakości. Omawiane rezerwy, zgodnie z załącznikiem nr l do Ustawy o rachunkowości, można podzielić na trzy podstawowe grupy: – Rezerwa – odroczony podatek dochodowy. – Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne, z podziałem na rezerwę długoterminową i krótkoterminową. – Pozostałe rezerwy (rezerwy na przewidywane straty z transakcji gospodarczych w toku.

Comments are closed.